Úklid kanceláří Brno

LadyHelp s.r.o. / Úklidové služby / Úklid kanceláří Brno
Úklid kanceláří Brno

Provádíme pravidelný úklid kancelářských prostor v Brně a okolí. Svěřte úklid vašich kanceláří do rukou odborníků.

  • Vaše kanceláře budou připraveny na důležitá jednání a schůzky.

  • Zaměstnancům bude dopřáno příjemné a čisté pracovní prostředí.

  • Úklid kanceláří zajistí naše proškolená hospodyně se znalostí úklidových činností v kancelářských prostorách.

  • Úklid kanceláří zahrnuje:

    • Péči o pracovní prostory, jednací místnosti a zázemí firmy.

    • Doplňování občerstvení a hygienických potřeb.

Kompletní úklid kanceláří

Úklid kanceláří firmou LadyHelp Brno je ucelenou službou, která zahrnuje tyto úklidové činnosti:

  • Úklid jednací místnosti

  • Úklid pracovních míst zaměstnanců v kanceláři

  • Utřený prach, na místě urovnané dokumenty, zalité květiny v kanceláři

  • Vyleštěná zrcadla, otisky prstů na oknech a dveřích, vstup do firmy

  • Vysáté a vytřené podlahy kanceláří

  • Umytá firemní koupelna a WC, doplnění hygienických potřeb

  • Uklizená firemní kuchyňka, nákup a doplnění občerstvení kanceláře

  • Vynesený (i tříděný) odpad kanceláře

  • Pochůzky, nákupy pro potřeby zajištění chodu kanceláře

Pravidelný úklid kanceláří v Brně a okolí

Chcete, aby kancelářské prostory vaší firmy byly vždy uklizené a reprezentativní? Řešením je pravidelný úklid kanceláří.

Budeme jej provádět ve vámi zvoleném dni, čase a intervalu.

Úklid kanceláří provádíme v Brně i okolních městech a obcích.

Ceník úklidu kanceláří

Práce hospodyně za 1 hodinu 299 Kč*
Úklidové prostředky Dle dodaných prostředků

*K ceně bude připočteno platné DPH.

Pokud máte nejasnosti nebo dotazy k ceníku služby "úklid kanceláře Brno", pak nás kontaktujte napřímo. Cenu služby "úklid kancelářských budov" vám rádi vykalkulujeme dopodrobna na konkrétním typu zakázky. Sdělíte nám vaše požadavky, rozsah úklidových prací a měsíční četnost provádění úklidu kanceláře. Na základě těchto informací vám sestavíme odpovídající nacenění.

Do ceny úklidu kanceláře je nutno započítat i dopravu.

- doprava v rámci Brna 250 Kč
- doprava mimo Brno  250 Kč + 15 Kč/km

Jak probíhá služba „úklid kanceláří Brno“?

Služba „úklid kanceláří Brno“ je realizována na základě předchozí domluvy a osobní prohlídky prostoru. Osobní prohlídka je důležitá pro upřesnění rozsahu a specifikace úklidu kanceláře a definice náročnosti pravidelného úklidu kanceláří. Na základě těchto informací stanovíme cenu pravidelného úklidu kanceláří, která vychází z ceníku úklidových služeb. Samozřejmě provádíme i jednorázové úklidy kanceláří, ale ze zkušeností a praxe víme, že většina firem a institucí hledá pravidelnou péči o svou kancelář, proto tuto službu takto i prezentujeme na této stránce.  

Proč zvolit službu „úklid kanceláří Brno“ právě u nás?

V LadyHelp Brno pracují profesionálové, kteří mají dlouholeté zkušenosti s prováděním veškerých forem úklidových služeb. Při úklidu kanceláří používáme kvalitní technologie, osvědčené postupy a čistící přípravky, aby naše práce byla co nejvíce efektivní. V oblasti úklidových služeb se neustále vzděláváme a zkoušíme inovativní a šetrné prostředky.

Jsme diskrétní a spolehliví. Nemusíte mít vůbec žádné obavy svěřit nám klíče od vaší firmy. Během úklidu jsme precizní a dbáme na to, aby naše práce byla vidět, a vy jste byli naprosto spokojeni. Díky letitým zkušenostem nám úklid kanceláří zabere mnohem méně času a vy díky tomu ušetříte v momentě, kdybyste si chtěli platit vlastního zaměstnance na úklid, neustále ho školit a kupovat mu odpovídající úklidovou techniku.

Máte jakýkoliv dotaz ke službě „úklid kancelářských prostor Brno“ a způsobu fungování firmy LadyHelp Brno? Chcete vědět detaily provádění úklidu kancelářských budov? Máte požadavek na specifický čas provádění úklidu kanceláří nebo máte specifické požadavky na úklid kancelářských prostor s ohledem např. na používání antialergických přípravků apod? Kontaktujte nás, vaše dotazy rádi zodpovíme.

Nechejte úklid kanceláří na profesionálech!

Pokud hledáte spolehlivou službu pro úklid kanceláří v Brně, neváhejte nás kontaktovat. Naše profesionální týmy jsou připraveny zajistit dokonalý úklid kancelářských prostor pro vaši společnost. Dejte nám šanci ukázat vám, jak může být vaše pracovní prostředí čisté a upravené. Jsme splnit vaše specifické požadavky, včetně žádosti o nestandardní čas úklidu ve večerních či brzkých ranních hodinách.

Pro nezávazné nacenění služby "úklid kanceláře Brno" nás kontaktujte:

LadyHelp s.r.o. - úklid kanceláří

Krkoškova 41

Brno 613 00

GFX | phone-48.png +420 724 844 899 GFX | message-48.png kancelar@ladyhelp.cz

Máte jakékoliv dotazy? Volejte. Rádi vám je zodpovíme.

Naše klienty často zajímá:

 

  • Jaká je standardní cena za úklid kanceláří a co vše je v ní zahrnuto, co je naopak za příplatek?
  • Je možné si najmout paní na úklid kanceláří na pravidelné bázi?
  • Co přesně zahrnuje profesionální čištění oken v kancelářích a jak pravidelně je realizováno, jaké čisticí prostředky se používají a lze objednat i pro výškové budovy?
  • Jak často by měl probíhat úklid kancelářských prostor pro zajištění hygienického prostředí?
  • Jak se stanovuje cena za úklid kanceláří při větším počtu místností?
  • Poskytujete jednorázový úklid kancelářských prostor, například po stěhování nebo rekonstrukci?
  • Je možné si objednat paní na úklid kanceláří jen na určité dny v týdnu?
  • Je rozdíl v ceně za úklid kanceláří ve velkých a malých firmách?
  • Provádíte také dezinfekci při úklidu kancelářských prostor?
  • Jak se liší cena za úklid kanceláří v závislosti na četnosti úklidu (denní, týdenní, měsíční)?
  • Poskytujete i úklid kancelářských prostor po večerních akcích nebo oslavách ve firmě?

 

------------------

Lidé naše služby hledají na internetu přes výrazy: úklid kanceláří, úklid kancelářských prostor, úklid kanceláří Brno, úklid kanceláří Brno Slatina, úklid kancelářských budov Brno.

 

 

Reference zákazníků

Ráda bych Vám touto cestou ještě jednou opravdu moc poděkovala za úžasnou práci,
Paní hospodyně, která k nám dochází na úklid je velmi precizní.
Ráda bych touto cestou vyjádřila naprostou spokojenost s dnešním výkonem dvou hospodyň, které u mě dnes prováděly mytí oken. Byly perfektní a naprosto profesionální.
Po objednání a vyzkoušení úklidových služeb firmy LadyHelp mě naprosto opustila zdrženlivost "mít doma paní na úklid". Profesionální jednání počínaje objednávkou, prohlídkou, až po samotnou práci hospodyň, mi doslova vyrazilo dech. Vracet se do čisté, voňavé domácnosti, zatímco se věnujete zábavnějším či smysluplnějším činnostem, je přinejmenším velmi příjemné.
Již více než rok k nám dochází profesionální hospodyně. Tuto službu by si zasloužila každá žena, ať již zaměstnaná nebo na mateřské dovolené jako já. Čas strávený se synem místo úklidu rodinného domu je mnohem lépe využitý. Již při první návštěvě paní majitelky jsme mluvily o ekologické variantě čisticích prostředků, které jsem přivítala kvůli alergii syna.
Již 10 let bydlíme v rodinné vilce na okraji Brna, a protože jsme s manželkou oba pracovně velmi vytížení, nemáme čas na jakékoliv uklízení, záhy po nastěhování jsme se rozhodli najmout paní na úklid. Zdálo se to být tím nejsnazším řešením: podat si inzerát a vybrat tu správnou paní – vždyť uklízet umí každý, uklízení není žádná věda, říkali jsme si. Nemohli jsme se mýlit více. Od onoho rozhodnutí se u nás vystřídalo 6 hospodyní a kdybychom neoslovili agenturu LadyHelp, nejspíš bychom hledali paní na uklízení dosud.
Hi, I wanted to provide you some feedback - it was a pure pleasure to have your team in the house today, and the work they have done is without doubt top quality.
Jedno z nejlepších rozhodnutí, které jsem v roce 2007 učinila, bylo svěřit péči o mou domácnost společnosti LadyHelp. Moje zaměstnání vyžaduje velkou časovou flexibilitu. Náš dům obýváme sice ve dvou oddělených bytech se staršími rodiči, ale starost o úklid celého domu spočívala převážně na mých bedrech a jelikož jsem na pořádek jak se říká „choulostivá,“ pravidelně to dopadalo tak, že úklidu, praní a žehlení padla za oběť sobota a neděle.
S firmou LadyHelp spolupracuji téměř 1 rok. Má propracovaný systém, jak správně spolupracovat s klienty. Při první návštěvě jsou sepsány všechny požadavky a klient je seznámen s prováděním jednotlivých prací.
Služeb agentury LadyHelp využívá naše rodina pravidelně 2x týdně a jsme velmi spokojeni. Naše hospodyně je pečlivá a rychlá, máme výborný osobní vztah.

4 důvody pro úklid od LadyHelp

Odbornost - LadyHelp úklidové služby Brno
Osobní přístup - LadyHelp úklidové služby Brno
Respektování soukromí - LadyHelp úklidové služby Brno
Kontrola kvality - LadyHelp úklidové služby Brno

FAQ

Jaký je váš postup pro zajištění bezpečnosti majetku během úklidu? Jste pojištění?

Naším hlavním zájmem je samozřejmě mimo jiné zajištění bezpečnosti vašeho majetku během provádění úklidových prací. Abychom zajistili i situace, pokud by se něco neočekávaného při realizaci úklidu stalo, máme uzavřené pojištění odpovědnosti za škody ve výši 20 milionů korun. Tímto pojištěním jsme připraveni krytí případné škody, které by mohla vzniknout v souvislosti s našimi službami.

Kromě pojištění máme také další opatření, která slouží k zajištění bezpečnosti. Naše hospodyně jsou pečlivě proškolené a ověřené, abychom vám mohli garantovat odborné a spolehlivé služby našim klientům. Provádíme také supervize úklidů, což znamená, že naši vedoucí pracovníci pravidelně kontrolují průběh úklidu a dodržování bezpečnostních standardů. Tímto způsobem se snažíme minimalizovat riziko a zajistit, že váš majetek bude v bezpečí během celého procesu úklidu.

Jaké jsou vaše pracovní hodiny a jste k dispozici i o víkendech?

Úklidové služby standardně poskytujeme od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin. Během těchto pracovních dnů jsme plně k dispozici pro realizaci smluvených úklidových služeb.

Pokud máte potřebu využít naše služby o víkendech, můžeme toto individuálně dohodnout a přijmout předem domluvené zakázky na sobotu nebo neděli. Naším cílem je vyjít vstříc potřebám našich zákazníků a nabídnout flexibilitu v termínech provedení úklidu.

Jakou garanci poskytujete pro vaše úklidové služby?

Poskytujeme několik záruk týkajících se našich úklidových služeb. První zárukou je realizace zakázky ve smluveném termínu. Snažíme se dodržovat přesné časové plány a zajistit, že úklid bude proveden včas a bez zbytečných prodlení.

Další garancí je nejvyšší kvalita odvedené práce. Naše hospodyně jsou pečlivě proškolené s odpovídajícími zkušenostmi. Sledujeme jejich výkon a provádíme pravidelné supervize, abychom zajistili, že každý úklid bude prováděn s maximální profesionalitou a kvalitou. Naším cílem je dosáhnout vaší plné spokojenosti s provedeným úklidem.

Jaké jsou vaše platební metody a jaký je postup pro platby?

Umožňujeme různé platební metody, které jsou co nejvíce přizpůsobeny potřebám našich zákazníků. Pokud využíváte naše úklidové služby pravidelně, je možné platit fakturu jednou měsíčně převodem na náš bankovní účet. Tento způsob platby je pohodlný a umožňuje klientovi mít sumární přehled o výdajích spojených s úklidovými službami.

V případě jednorázového úklidu je platba možná po dokončení zakázky. Po obdržení faktury můžete provést platbu převodem na náš bankovní účet. Alternativně je také možné provést platbu hotově předáním hotovosti na místě realizace úklidu.

Mimo to jsme připraveni přijmout platby pomocí QR kódu. Tato moderní a pohodlná forma platby umožňuje jednoduché a rychlé uskutečnění platby úklidových služeb přes mobilní aplikaci.

Jaké jsou vaše požadavky na přístup k mému objektu pro účely realizace úklidových služeb?

Pro zajištění plynulého průběhu úklidu je potřeba zprostředkovat přístup do objektu v termínu a čase, který bude dohodnut. Je odpovědností zákazníka zajistit přístup do objektu a umožnit našim pracovníkům vstup do příslušných prostor, případně umožnit zaparkovat pro účely logistiky úklidových strojů a prostředků.

Ideálně by měl být někdo přítomen, kdo náš úklidový tým může přivítat a ukázat jim prostor, který je potřeba uklidit. Před začátkem úklidové práce je také vhodné poskytnout potřebné informace o objektu (přístupy k vodě, elektrické energii.), bezpečnostních požadavcích, případných specifických požadavcích nebo časovém rozvrhu, abychom mohli plně splnit vaše očekávání a provést úklid efektivně.

Co zahrnuje standardní úklid domácnosti a co se považuje za doplňkové služby?

Standardní úklid domácnosti zpravidla zahrnuje:

  • utření prachu a doleštění povrchů svislých, vodorovných a urovnaní předmětů,
  • vyleštění zrcadla, lokální doleštění oken a mytí dveří,
  • vysátí a vytření podlahy včetně podlahových lišt,
  • umytí koupelny a WC,
  • úklid kuchyně, spotřebičů v kuchyni,
  • převlečení a ustlání postele,
  • vynesení a třídění odpadu, 
  • praní,
  • zalití květin.

Za doplňkové služby považujeme: žehlení, tepování a čištění sedaček, matrací, podsedáků, kompletní/generální úklid kuchyně uvnitř skříněk, kompletní mytí oken, rámů, žaluzií.

Jakou formou probíhá platba za provedený úklid?

Umožňujeme různé platební metody, které jsou co nejvíce přizpůsobeny potřebám našich zákazníků. Pokud využíváte naše úklidové služby pravidelně, je možné platit fakturu jednou měsíčně převodem na náš bankovní účet. Tento způsob platby je pohodlný a umožňuje klientovi mít sumární přehled o výdajích spojených s úklidovými službami.

V případě jednorázového úklidu je platba možná po dokončení zakázky. Po obdržení faktury můžete provést platbu převodem na náš bankovní účet. Alternativně je také možné provést platbu hotově předáním hotovosti na místě realizace úklidu.

Mimo to jsme připraveni přijmout platby pomocí QR kódu. Tato moderní a pohodlná forma platby umožňuje jednoduché a rychlé uskutečnění platby úklidových služeb přes mobilní aplikaci.

Jak se řeší případné reklamace úklidu?

Na kvalitu úklidu dohlíží manažer úklidového provozu, p. Vraspírová. V případně nedokonalostí s vámi vyjedná nápravu k vaší maximální spokojenosti. Proti případným škodám, kterým se při úklidech snažíme zdárně vyhýbat, jsme samozřejmě pojištěni.

Jak probíhá stálý/pravidelný úklid?

Pravidelný úklid probíhá standardně dle domluvy, a to nejčastěji v intervalech: 1x týdně, 2x týdně, 1x za 2 týdny. Jiné četnosti úklidu jsou možné po domluvě. Pravidelný úklid provádí zpravidla jedna stálá hospodyně. Vaše účast na úklidu není nutná. Úklid provádíme od pondělí do neděle v denních časech, případně v časech dle domluvy.

Jak probíhá úvodní schůzka/domluva úklidu?

Každou realizovanou zakázku, ať už generální či pravidelný úklid, domlouváme osobně. Je nutné řešení prostor vidět, zjistit vaše požadavky na úklidovou službu, míru znečistění a zkonzultovat jaké prostředky a pomůcky na úklid použijeme. Výstupem schůzky je přesná specifikace úklidu, cenová nabídka a rezervace termínu úklidu.

Jaké jsou zkušenosti úklidové firmy?

Naše hlavní zaměření je již od roku 2007 na úklidové služby. Poskytujeme jednorázové i pravidelné úklidy domácností, kanceláří i komerčních prostor. V domácnostech splníme veškerá individuální přání a uklidíme mimo jiné i terasu, sklep, garáž. Jsme schopni vyklidit, zorganizovat, vyčistit váš byt či dům a dosáhnout toho, aby se příjemně a čistě bydlelo. Zkušenosti máme i s nejmodernějšími povrchy nábytku, kuchyňských linek, obkladů koupelen apod. Rádi vyčistíme i veškeré čalouněné povrchy, jako jsou koberce, sedačky, křesla, matrace a jiné. Tyto zkušenosti nám dovolují zajišťovat úklidy i v kancelářích a firemních prostorech.

V jakých lokalitách LadyHelp působí?

Naše primární působnost je odvislá od sídla naší úklidové firmy, kterou najdete na adrese Krkoškova 41, Brno - 613 00. Proto úklidové služby poskytujeme primárně pro zákazníky z lokality Brno a jeho blízkého okolí (Brno-venkov). Neznamená to však, že pokud by jakýkoliv zákazník chtěl naše úklidové služby využít, že mu nevyhovíme. Vše je o domluvě. Běžně zajišťujeme služby úklidu také v Blansku, Kuřimi, Slavkově u Brna, Rousínově, Rosicích, Adamově, Rajhradě.

Jsou v ceně úklidu zahrnuty i čistící prostředky?

Vše je vždy na domluvě. V případě pravidelného úklidu respektujeme požadavky na čistící prostředky dané domácnosti (eko, oblíbená značka atd.). Nákup prostředků můžeme zajistit my. V tom případě se i jejich cena promítne v měsíční faktuře. Někteří klienti si zařizují nákup sami. Na chybějící prostředky je hospodyně upozorní tak, aby bylo do příštího úklidu zajištěno doplnění.

Co obsahuje pravidelný úklid?

Na činnostech při pravidelném úklidu se vždy s klientem předem domluvíme a zařídíme se dle jeho přání. Zpravidla jsou tyto úkony: utřený prach, vyleštěná zrcadla, ochmatánky na dveřích a oknech, vysáté a vytřené podlahy, umytá koupelna a WC, úklid kuchyně, vynesený odpad včetně třídění. V rámci úklidu také rádi vyžehlíme, vypereme, zalijeme květiny a převlečeme postele.

Jsou v ceně úklidu zahrnuty i čistící prostředky?

Vše je vždy na domluvě. Při jednorázovém úklidu záleží na míře znečištění a použití. Proto je vždy s cenovou kalkulací zaslána i cena úklidových prostředků.

Co obsahuje jednorázový (generální) úklid?

V rámci jednorázového úklidu provedeme tyto služby: utřený prach, ošetření povrchů, vyleštění zrcadel a mytí oken i žaluzií, vysátí a vytření podlah. V koupelně a na WC se kromě klasického úklidu zaměřujeme na plísně, vodní kámen a obklady. V kuchyni provádíme hloubkové čištění trouby, lednice apod. Na přání zákazníka umyjeme i vnitřek lednice a kuchyňské linky. Je možné zajistit vyčištění koberce a sedaček. Seznam prací si vždy sjednotíme s přáními a potřebami na sjednané schůzce, kde prostory prohlédneme, abychom měli představu o délce a rozsahu jednotlivé zakázky. 

Za jak dlouho po vyčištění lze znovu používat koberec?

Dle míry znečištění a materiálu sedačky nebo koberce se pokusíme odhadnout dobu nejlépe až na místě. Obecně je ale ideální nechat schnout ještě dalších 4 - 8 hod. 

Jak dlouho trvá čištění koberce?

Doba čištění záleží na velikosti a míře znečištění koberce.

Jaké přístroje používáme na čištění koberce?

Vyčištění koberců je prováděno vysoce kvalitními a profesionálními přístroji značky Kärcher.

Za jak dlouho po vyčištění lze znovu používat sedačku?

Dle míry znečištění a materiálu sedačky nebo koberce se pokusíme odhadnout dobu nejlépe až na místě. Obecně je ale ideální nechat schnout ještě dalších 4 - 8 hod. 

Jak dlouho trvá čištění sedaček?

Doba čištění záleží na velikosti a míře znečištění sedačky. Například trojmístná sedačka trvá cca 1 hodinu.

Jaké přístroje používáme na mokré čištění sedaček?

Mokré čištění sedaček je zajištěno vysoce kvalitními a profesionálními přístroji značky Kärcher.

Jaké přístroje používáme na čištění čalounění?

Pro čištění čalounění používáme profesionální stroje značky Kärcher.

Nejnovější zprávy z blogu

Jak uklízet kanceláře? Co vše řešit v rámci úklidu kanceláří? Dozvíte se v tomto článku. Čistota kanceláře ovlivňuje pracovní morálku a nasazení každého zaměstnance. Nikdo nechce pracovat ve špinavé místnosti plné prachu a nežádoucího vzduchu. Úklid kanceláře by měl být vždy na prvním místě zaměstnavatele. Někteří zaměstnavatelé řeší úklid svépomoci, ale výsledky nemusí být vždy perfektní. Doporučujeme na úklid kanceláře zavolat profesionální úklidovou firmu, které disponuje kvalitními prostředky a navíc ušetří i váš čas.
Jak na úklid domácnosti? Úklid je pro vás nutné zlo a snažíte se mu vyhýbat? Možná je to způsobeno špatnou organizací úklidu. Existuje několik metod, které lze během úklidu domácnosti použít. Je také potřeba rozlišit generální úklid či pravidelný úklid a tomu přizpůsobit efektivní metody práce. Poradíme vám, jak si zorganizovat úklid.
Jak na úklid kuchyně. A proč hned?
Kuchyň je statisticky nejvíce používanou místností domácnosti. Protože v ní připravujeme (a často i konzumujeme) jídlo, které přímo ovlivňuje naše zdraví, klademe důraz na její čistotu. V kuchyni také trávíme opravdu hodně času, takže si přejeme, aby byla opravdu příjemným místem. Na rozdíl od jiných místností tak vybavení kuchyně a její údržba, volá naléhavě po naší pozornosti. V rámci úklidu domácnosti zkrátka péče o kuchyň hraje první housle.

Nezávazná Poptávka